Nuffnang Advertisement

Saturday, May 28, 2011

Sedasssss..... aku kena ngan laki aku

Last aku beli wallet hari tu En Win dah sound aku "Ma ini last yer.....i tgk beg dalam almari tu dah melambak2 u jgn nak beli2 handbag lagi.... tunggu tahun2 depan pulak". Aku ni confident menjawab balik "Yer pa.... I janji tak beli lagi". Betul uolls.... i janji dengan penuh bersungguh-sungguh.
Sebulan jer I boleh bertahan uolls...... lepas tu bila tgk magazine hati aku dah tak senang. Sampailah satu hari my friend Dayang telah post kan kat status facebook dia "Coach handbeg sales from 30% - 70%. Walawei! I dah tak boleh tahan uolls....... terus call Dayang tanya kat mana....Coach kat Garden. Dia beli scaft and may be nak beli beg pulak.

Terus call kawan I Liza ajak dia gi Garden esok......I dah dah set kat mind uolls..... tak kan beli handbeg cuma nak cari beg dinner sebab I tak banyak beg dinner ...... so bawak dalam RM500.00 jer sbb takut terjebak beli handbeg. Sampai sana uolls I dah rambang mata sebab sale dia giler babi murah 30% - 70%. Tujuan tadi nak cari beg dinner kan.... tak ada maknanyer sbb mata aku asyik tgk handbeg. I mmg tidak mempunyai daya tahanan yang kuat uolls.... akhirnyer I terjebak mencapai sebuah sling beg berwarna putih RM1450 less 30%.....mana nak dapat harga macam tu uolls.

Ini bermakna duit yang bawak tadi tak cukup sbb ada RM500 jer kan.... waktu nak bayar laju jer tangan I capai credit card En Win tanpa meminta kebenaran (dalam hati mesti En Win tak marah sbb beli time sales). Bila balik rumah I dah takut uolls.....mana nak sorok beg ni...... takpe2 aku letak dalam kereta dulu. Jiwa I tak tenteram uolls sebab asyik nak pakai jer beg tu.....malam tu pulak ada birthday party so I berani kan diri pakai jer beg tu.....En Win tak perasan langsung uolls lega aku ......sampai lah semalam credit card statement datang i tak sempat sorok kan bil tu dia dah jumpa dulu........ mampusssss aku.

"Ma u beli hanbeg lagi kan......apa pasal u ni degil sangat! I tak faham lah perangai u ni" (dia betul2 marah uolls.....bulat2 mata dia pandang aku). "Sorry pa.....tapi beg tu murah....nanti i dapat bonus i gantilah duit u balik". Sekali lagi i tgk u beli hanbeg...... i akan sangkut semua handbeg kat badan u.....u pakailah semua tu kat badan."Tolong la Ma.... jgn membazir....cuba lah cari hobi lain". "Sorry2 ni last yer Pa..... malam nanti tidur i peluk u yer". (Dalam hati aku......lantak lah asal aku berjaya beli......hahahahah jahat tak?). Nak tengok tak macam mana rupe beg tu.........

-

 -

 -

 -

-

 -

 -

 -
-

 -

 -

 -


cantikkan........ rugi tak beli uolls........


Uolls rasa I boleh tak bertahan tak beli handbeg sampai hujung tahun ni......?????