Nuffnang Advertisement

Thursday, May 26, 2011

Karaoke time.....

Hari sabtu lepas....semua mummy2 nak release tension. We all decide gi makan2 and after that melalak kat karaoke. Menyampah aku masing2 eksyen suara sedap. Waktu makan ni siap praktis....matanya lirik2 selalu.....dengarlah matahari ku.....seumur hidup aku ini yang pertama (tapi ttp nak nyanyi lagu dolo2). Makan kat Bumbu d curve....punya lah nak jaga suara semua minum air suam ni....tapi nasi aku tetap dua pinggan....sedap ko asam pedas patin. Siti ngada makan nasi secubit....lantak lah ko lah lapar bukan aku.

Habis makan dalam pukul 2pm after that proceed gi red box kat curve. Masuk dalam jer Hazel gila kuasa tu terus pegang remote..... punya lah kelam kabut dan gabra tak tahu nak pilih lagu apa? still nak tunjuk ke terror an minah ni telah memilih lagu bernada tinggi.  Hampek kau....putus urat tengkuk kau menyanyi. Tak ada mana nyer ke laut lah jawab nyer.

My turn pilih lagu sedih lah pulak acha....menutup mata. Bodoh kan tetap ke laut tak de makna nyer lagu sedih tapi volume aku tinggi. Dalam hati ni.... mesti diorg terperanjat dgr suara aku yang merdu.

Siti pulak aku ngan hazel tak bagi dia pilih lagu.... agak2 kitaorg tak leh nyanyi pass jer kat dia. Keji kan. We all happy giler kat dalam tu siap nyanyi lagu dangdut menari ikut style goyang Inul. Hazel seperti biasa drama Queen boleh laks semput kat dalam tu sbb menari sampai lupa diri....nasib baik ko tak mati nok.....lagu feminin apa lagi keluar laks step ala2 feminim. Yang menari cuma aku ngan Hazel jer sbb Siti takut boss dia intai dari tingkap karaoke (Ampun En Nahiz).

Paling tak boleh lupa Hazel tlh mendendangkan lagu bertajuk Listen tapi tak ingat siapa penyanyi dia..... tak boleh blah betul..... merdulah sangat.....bila aku tegur marah pulak."I boleh nyanyi lagu ni....tiap2 pagi I nyanyi... sama kak suara dia ngan I tapi u kacau tu suara i dah jadi lain". Dia salah kan aku pulak.....ialah2 sedap sesanggat.

Waktu ni Hazel dah tak leh nyanyi tu yang ajak Siti. Kalau tidak dia punya bolot mic sampai habis bateri (matilah mak lepas ni sbb kutuk dia tak ingat)

Cuba tgk org professional.....sambil nyanyi boleh senyum lagi.

U rock girls.........


Kau ingat bila naik atas kerusi.....suara kau pun akan sama naik tinggi. Tak ada makna nyer nok!!

Aku jeling jer.....sbb suara dia tak boleh tandingi suara aku. Malas betul nak berduet ngan minah ni. Hahahaha

Nyanyi lah ko sorang.

Waktu kejadian semput selepas goyang Inul.

No comments: