Nuffnang Advertisement

Wednesday, May 25, 2011

Jawapan dari anak2

Mama: Adik.... macam mana exam tadi boleh buat tak?
Adik: Adik rasa ada satu salah lah mama.
Mama : Salah macam mana?
Adik : Soalan tu 3 + 3 tapi adik jawab 4. Eh2 bukan.... adik jawab 6. Entahlah ma....adik tak ingat adik jawab apa!
Mama: Sakit nyer jantung aku.

Mama: Danea macam mana exam tadi.....boleh buat tak?
Danea : Senang sangat Ma..... latihan mama yang suruh yaya buat lagi susah.
Mama: (Dia jawab senang sangat lagi susah hati aku)

Papa : Darling! budak2 boleh tak buat exam tadi
Mama : Dia kata boleh....senang
Papa : Tu lah I dah cakap anak2 I semua ikut kepandaian I.....Kalau ikut u habislah
Mama : ooooooo...... kalau pandai jer ikut u. Tapi yang mengajar siang malam tu siapa. Kalau I bodoh u pun bodoh jugak sbb kawin ngan orang bodoh! hambek kau.......

No comments: