Nuffnang Advertisement

Wednesday, May 11, 2011

Hari yg memalukan.....

Malu nyer uollls........

Hari ni i pakai baju kurung......perasaan ayu lah konon. Aku kan kelam kabut jalan macam ribut....uolls nak tahu tak apa terjadi. Tengahari tadi i nak gi lunch.... so pergi lah kat lif nak turun bawah...siap lambai2 tangan lagi kat bodyguard boss aku..... tiba2 tak ada angin tak ada ribut kain i terlucut uolls......aku terperanjat bodyguard pun terperanjat nasib baik tak ada org aku berdua jer. I panic uolls.....terus angkat kain masuk balik dalam office pergi toilet.

Tapi tgk balik kat kain tu tak ada pulak penyangkut dia tercabut.....kenapa boleh terlondeh kain aku ni! Sah mesti bodyguard tu jampi aku supaya kain aku terlucut. hahahahah...... Bila bodyguard tu pandang muka aku jer dia tergelak.....mau tak gelak tak pasal kain terlondeh lepas tu nampak kaki aku yg sexy tu....sial betul lah.

1 comment:

ayien78 said...

hahahahar kelakao baca blog u ni elly... bab yg ni yg tak boleh blah...hiohihihihi