Nuffnang Advertisement

Tuesday, April 26, 2011

Tun Dr Mahathir Mohamed

Dalam banyak2 Perdana Menteri yang paling aku sayang ialah Tun Mahatir Mohamed. Aku suka sangat dgn Tun..... segala apa yang dicadangkan confirmed akan membuah kan hasil. Dari dulu aku selalu pasang kan angan2 ingin berjumpa dgn Tun dan berborak. Tak tahu macam mana aku nak luah kan betapa aku suka sangat dgn Tun Mahathir. Kalau boleh aku nak dia semula menjadi Perdana Menteri Malaysia sehingga akhir hayat nyer. Aku penyokong kuat Tun Mahathir.

Pernah sekali aku terjumpa Tun Mahathir & Tun Hasmah tengah berjalan di KLCC. Waktu tu I terkejut beruk uolls....tapi tak berani nak dekat sebab waktu tu banyak bodyguard ikut Tun. So pandang jer lah uolls sambil telan air liur.

Aku masih ingat lagi pada 22 June 2002 (ini tarikh nikah aku) waktu tu aku tengah bersiap-siap di Armada Hotel (jgn jeles uolls I make up kat hotel tau.....kelassss mak nyah....) utk bersanding...tiba2 bila aku buka TV1 uolls tgk2 Tun tgh istihar kan perletakan jawatan sebagai Perdana Menteri di persidangan UMNO. I menanggis uolls....i pulak yg berkobar2 menjerit kat bilik Hotel tu suruh Tun tarik balik perletakan jawatan tu. Pak Adam I heran uolls....kenapa pengantin yg vogue ni begitu emotional sekali. I mmg sedih uolls waktu tu....nasib baik selepas 1/2 jam Tun menarik balik perletakan tersebut. Lega....uolls dan I kembali ceria dan sambung make up balik.

I tak lepas kan peluang uolls bila ada teater mengenai Tun Mahathir. Waktu tu i pergi tgk bersama-sama boss I.... Dato Rahmat & En Win. I teruja uolls banyak mengenai Tun I ketahui dlm teater ni.

Alhamdullilah....tak sangka pulak i mendapat kerja dgn org yang kenal rapat dgn Tun.....so peluang utk bertemu dgn tu amat lah tinggi......

So cute.... buku Tun ni dihadiahkan oleh anak boss I - En Hairi

Wah!!! pada 23 April 2011 impian sejak kecil lagi akhir nyer tercapai. Yes... i dapat bersemuka dgn Tun one by one. Thank you so much....En Hairi krn telah merealisasikan impian I. Seharian uolls I tersenyum....hidup i ceria uolls. Asyik2 tgk jer gambar dalam camera tu. Selang  sepuluh minit jer i tgk gambar tu. Sampai jer rumah dgn bangga nyer I menunjukan gambar tu kat En Win....jeles lah tu.

Ta daaaaaa...... Tun tulis nama I uollssssss......lidah ku kelu...otak ku tidak berfungsi dalam masa 15 saat. I terharu uolls..... I bangga uolls bernama kan Raja Elly Yusnita. Bertambah meletup lah hidung En Win krn jeles.

No comments: