Nuffnang Advertisement

Thursday, April 14, 2011

Aktiviti Kelab Sukan Kumpulan Yasmin


Tak tahu nak update apa hari ni.... i bagi uolls tgk gambar aktiviti kelab kat office I (korang tgk lah sampai muntah yer). Sorry uolls.... I silap sebenarnyer i pasukan hijau bukan kuning.....patut lah I kalah uolls sbb diorg tak bagi pasukan rumah mengikut aura I.

Pertandingan Dart




Walaupun dapat tempat ketiga we all tetap gembira.

Pertandingan Carom

Partner with Jasmani

Kalah tengok jer lah orang lain main.....

Betapa control Cun nyer waktu i main uolls.....


Pertandingan Ping Pong

Tepuk tangan jer lah uolls....takpe kita ttp sokong walaupun ntah apa2 korang main.

Bertungkus lumus aku main....partner with Jas again. Aku kalah sbb Jas...ttp salah kan orang
Aku dapat tempat kedua.

Majlis Buka Puasa


Keluarga Yasmin Group



Majlis Hari Raya



Semua hijau....

Me, Liza & Yan

I nyanyi uolls....lagu Raya. Suara sedap uolls...terus dapat offer artis rakaman



Dato' Rahmat Birthday


Theme "Bollywood"



So romantik.....






Birthday Chairman....Mohamad Nuhairi


Theme "Black & White"



Futsal




Nahiz's Birthday (anak Dato')




Waktu ni makan kat Restoran Arab.....

Congrats to.....all the AJK this year aktiviti superb!!!

No comments: