Nuffnang Advertisement

Friday, March 18, 2011

Salingan....

Ni nak cerita sikit hal anak2 cuti sekolah.....

Atok (mak aku) : Ameera! Cuti sekolah ni meh lah tidur rumah Atok....
Ameera: Tak nak lah Tok!! Kalau Ameera tidur rumah Atok nanti Mama mandi ngan Papa sama2.
Aku : Bila? Macam mana adik nampak.
Ameera : Ia..... adik nampak. Mula2 Mama masuk dulu.....lepas tu papa masuk pulak bilik air tu.
Aku: Gulpppp!!!

Danea : Macam mana Mama boleh suka papa?
Aku : Ialah Papa kan hensem....tu lah mama suka
Danea : Tak hensem pun... hitam pulak tu....
Kurang asam punya budak itu kan bapak kau.....berani lagi nak kutuk

Ameera : Mama.... dah besar nanti adik tak nak kawin lah
Aku : Kenapa pulak?
Ameera : Ialah nanti kena tidur sama2....adik takut
Aku : (tak terkata.....mana lah anak aku belajar semua ni).

Aku : Adik....dah besar nanti nak jadi apa?
Ameera : Nak jadi macam Mama lah....
Aku: Hah! kenapa nak jadi macam Mama
Ameera : Sebab boleh tidur selalu.....tak payah buat kerja
Korang rasa macam nak lempang tak dengar jawapan dia yg selamba tu.....mama kau tidur sebab penat...

2 comments:

si cokelattte said...

hamek....

Dayang said...

hahahaha...comelnya anak u...hahahaha memang kelakar....