Nuffnang Advertisement

Tuesday, February 8, 2011

Tak faham betul lah......

Aku cukup tak faham betul lah perempuan yang ada laki ni still nak main kayu tiga lagi.....kalau lelaki yg main kayu tiga ni aku still boleh terima lagi....tapi ni perempuan. Tak cium syurga lah kau....mati esok tak diterima tanah baru tahu.

Aku bukan nak cakap besar (simpang malaikat 44 supaya benda2 macam ni tak terjadi kat aku) kenapa lah kau kena cari jantan lain....laki kau tu tak puaskan kau ker? ingat lah kat anak2 tu sikit. Kau tu perempuan esok bawah tu dah busuk baru tahu. YaAllah jauhkan benda2 maksiat ni kat aku & anak2 aku.

Dunia dah moden ....sekarang perempuan pulak yg mencari jantan....cari yang kaya agar hidup senang. Tapi sampai  bila??? Kalau dari awal niat dah busuk.....senang nyer pun sekejap jer lah. Hissshhhhh....benci lah aku perempuan yg mendua kan suami ni. Aku pun pemikiran moden gak....tapi tak ada lah niat sampai nak mendua kan suami. Kau enjoy jelah ngan suami kau.....kenapa mesti nak cari jantan lain. Tak faham betul lah. Eeeeee.....lempang kang baru tahu.

No comments: