Nuffnang Advertisement

Wednesday, February 9, 2011

Dengki plus busuk hati.....

Laki aku ni kan mmg dengki plusssss....busuk hati tau. Aku selalu gi gym setiap hari Isnin & Jumaat (giler nak gi tiap2 hari kat jelita sangat pulak kang) ....so selalu kalau aku balik Gym aku jarang makan malam. Giler korang buat penat jelah aku melompat, berlari sampai bergegar gym tu, penat aku bengkok kan badan aku ni kekiri ke kanan korang lagi nak suruh aku makan.

Tapi disebabkan laki aku ni mempunyai hati yg sungguh busuk..... bila aku sampai rumah je mesti ada makanan yg best giler atas meja (dia tahu bini dia ni mmg x tahan godaan). Kadang2 tu diletak Ayam Mas seekor, Nasi Minyak (yg famous kat Kampung Baru tu), lebih setan lagi dia akan beli Asam Pedas Ikan Pari. Korang rasa macam nak lempang tak kat laki macam ni...

Ayat dia yang selalu di gunakan
" Makan je lah Ma....kalau u gemuk pun i still sayanng kat u "
" Meh lah kita sama2 gemuk "

Itu belum lagi dia kejutkan aku kul 12 malam ajak gi Kampung Baru teman kan dia makan "Ma jom gi Kampung Baru teman kan I makan....i lapar lah". "U sanggup ker tengok suami u ni mati kelaparan...buat nyer esok i accident...... mati i kempunan x makan". Seperti biasa aku akan terjebak makan sekali sbb laki aku yg hati penuh hasad dengki ni akan suap kan makan kat mulut aku....eeeeee...tension nyer.


Buat nyer aku gemuk macam ni....u sanggup ker Darling. Kang mati pulak kena hempap ngan aku bila romen nanti. Aku tak tak sanggup jadi genukkkkksssssss......tolonggggggg

No comments: