Nuffnang Advertisement

Wednesday, January 26, 2011

Soalan anak yg memeningkan.....

Aku ada dua orang anak yang suka tanya soalan yang memeningkan kepala hotak aku yg memang dah lembab ni!!

Dialog 1

Danea: Mama... Kalau Siang kan ada Matahari... tapi waktu tu Bulan buat apa yer?
Mama : Kalau Siang Bulan Tidur kalau Malam Matahari pulak tidur. (Kau giler tak akan aku nak jawab matahari berpusing bla bla bla... pening pulak anak aku kang...bukan dia jer pening aku pun pening). Jadi itu lah jawapan yang paling senang dan mudah faham. Kau tunggu jer lah cikgu bg jawapan yang betul nanti.

Dialog 2

Ameera : Kenapa India warna kulit dia hitam & Cina warna kulit dia putih?
Mama : Ialah nanti Ameera tgk colour kulit jer boleh lah tahu dia orang apa.
Ameera : Tapi kan Ma, Papa tu hitam tapi kenapa dia melayu pulak.
Mama : Hahaha....bertuah punya budak.

Dialog 3

Ameera : Papa... diorng tengah main bola kan. Tapi kalau dia nak kencing macam mana?
Papa : Dia kencing kat padang jer... cameraman tak nampak dia bukak seluar cepat2. (bernas kan jawapan laki aku)

Dialog 4

Danea : Papa.. Macam mana perempuan boleh merandung (mengandung)?
Papa : (Tertelan air liur sekejap nak jawab). Sebab dia kawin lepas tu dia mengandung. (Hahaha...bodoh giler jawapan laki aku). Betul jugak kan.... takan laki aku nak jawap romen dulu lepas tu baru mengandung...buat nyer anak aku nak taste kang mampus meroyan aku.
Danea : Tapikan....mama ngan papa kan tak kawin lagi macam mana mama boleh merandung?

(Tension nyer aku kenapa lah anak2 aku tak percaya aku dah kawin ngan bapak dia 9 tahun yang lalu....puas tunjuk gambar tak percaya gak...dia boleh ckp waktu tu kenapa Danea tak ada.... meroyan aku. Lantak lah kau...malas mak kau ni nak terangkan....Hahaha....suka hati kau lah Labu!!!

No comments: