Nuffnang Advertisement

Saturday, January 22, 2011

Perempuan Gemuk mengamuk!!

Ni perempuan gemuk nak mengamuk sekejap.... korang dari awal2 dah baca blog aku yg tulis aku dah berkawin...so tah yah mengada-ngada nak berkenalan ker, nak ajak romen ker... kalau kote tu dah gatal sangat gi cari pelacur kat chow kit tu...tak ada duit nak bayar pelacur gi minta kat bini kau or bapak kau jer.

Lagi satu aku nak gi clubbing ker yang korang susah hati tu sangat kenapa??? aku gi ngan laki aku bukan ngan laki korang. Aku tahulah aku ni vogue vs gemuk kan tak yah lah nak jeles!! Aku tahu limit aku sebagai seorg isteri... tak ada de aku gi clubbing gi picit telor laki kau. Laki aku punya telor lagi best!!

Bodosssss.....kalau nak baca blog orang tapi nak mengutuk...baik kau buka blog sendiri cerita lah pasal kebaikan kau sebagai isteri solehah. Untuk jantan yg gatal.... dgn aku x jalan sebab aku dah ada suami yg lengkap segala-gala nyer. Kote korang panjang kat lutut pun aku tak heran.......berambus dari blog aku.

1 comment:

Anonymous said...

ada lidah memang boleh cakap... Allah Maha Besar dan Berkuasa... jangan nak cakap lagak dohh... ko la bodoss... ada otak tapi tak geti nak guna... ingat la mati nanti you masuk tanah gak.. you diwajibkan attend kelas pemulihan akidah doh...