Nuffnang Advertisement

Tuesday, January 18, 2011

Kurang Asam Punya Anak!!!

Semalam tengah tengok TV aku boleh dengar anak2 aku berlakon. Kakak jadi Cikgu adik dia jadi anak Murid.

Cikgu: Ameera! Sila bangun & perkenalkan diri awak?

Student: Nama saya Ameera. Umur saya 7 tahun. Saya tinggal di Keramat. Nama ibu saya Elly. Dia sangat Gemuk. Nama Bapa Saya Yazwin. Dia Hitam macam keling.

"korang rasa macam nak lempang tak... yang dikutuk tu mak bapak dia". sambung lagi....

Cikgu: Awak ada berapa adik beradik?

Ameera: Dua Cikgu.... tapi mak bapak saya tak kawin lagi. Tapi saya selalu nampak dia tidur peluk2.

Aku apa lagi menjeritlah.....Ameera ckp sekali lagi nak kena rotan ker???.... Bahaya ni kalau buat nyer dia ckp kat cikgu sekolah dia macam jawapan tadi mampus aku.....gulpppp..

1 comment:

Anonymous said...

hahaha...