Nuffnang Advertisement

Wednesday, January 19, 2011

Borak2

Semalam borak2 ngan laki aku benda tak masuk akal.....lepas tu aku yang jadi meroyan balik...

Aku : Pa...kalau i mati u cari lain tak?

Pak Win : Tak lah Ma.... tak ada orang yg boleh ganti tempat.

Aku : Sejuk hati aku mendengar nyer.

Pak Win : Tapi.... (dgn muka tersenyum2)... Kalau org nak i tak tolak...

Aku: Ok...jgn harap malam ni u dapat...peluk lah bantal u je.

Pak Win: U  ni gila lah! tanya orang soalan bila orang jawab nak melenting pulak. Kalau u tak bagi i rogol jer lah.

No comments: